zondag 14 augustus 2011

De laatste dagen

Het is inmiddels 14 augustus, nog maar 11 dagen voor ik vertrek. Ik ben bezig de laatste dingen te regelen: Mijn kamer opgeruimd krijgen (10-jaren plan), een leuk cadeautje voor mijn kinderen vinden, uitzoeken of ik over wil stappen naar een internationale kortingskaart voor de trein, en vooral alle uitstapjes maken die ik nog had gepland.
Ik heb vanochtend mijn laatste ochtend in het Carlton President Hotel gewerkt, na drie jaar zeg ik mijn baantje als kamermeisje gedag. Al ga ik mijn lieve collega's wel missen, het is een lekker idee dat ik nu niet meer andermans zooi hoef op te ruimen (tot ik in Parijs kom, ha-ha).
Nog maar twee dagen in de snackbar te gaan, mijn laatste avond als oppas heb ik er al opzitten. Claudia is mijn gelukkige opvolger als frietenbakker en de gelukkige erfgename van een paar oppasadresjes (Clau, succes =D).

Ik begin al wat nerveuzer te worden voor mijn vertrek (of eigenlijk: voor mijn aankomst). Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ik jullie niet allemaal keihard vanaf dag één ga missen.

Voor mijn vertrek heb ik Lowlands nog om naar uit te kijken, en ervoor natuurlijk mijn afscheidsfeestje. Net genoeg tijd om jullie nog een keer te zien en te spreken dus:)
Volgende post: vanuit Parijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten